Zdawalność w 2024 r.:
Teoria: 58,33%
Praktyka: 54,69%
POLITYKA JAKOŚCI - ISO PN-EN 9001-2009
POLITYKA JAKOŚCI
WOJEWÓDZKIEGO OŚRODKA RUCHU DROGOWEGO W KALISZU
Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Kaliszu deklaruje realizację zadań nałożonych przepisami prawa oraz spełnianie oczekiwań i potrzeb klientów na najwyższym poziomie.
CELE WOJEWÓDZKIEGO OŚRODKA RUCHU DROGOWEGO W KALISZU
Organizowanie i prowadzenie egzaminów państwowych kandydatów na kierowców i kierowców,
Prowadzenie szkoleń dla kierowców wykonujących transport drogowy w zakresie przewozu osób i rzeczy,
Prowadzenie szkoleń dla kierowców naruszających przepisy ruchu drogowego,
Prowadzenie szkoleń dla osób kierujących ruchem drogowym,
Prowadzenie innych szkoleń spełniających oczekiwania naszych klientów,
Współpraca z ośrodkami szkolenia kandydatów na kierowców i kierowców, w celu podniesienia jakości i poziomu szkolenia,
Prowadzenie działalności mającej na celu poprawę bezpieczeństwa ruchu drogowego, w szczególności popularyzację przepisów o ruchu drogowym, podnoszenie kultury jazdy kierowców, prowadzenie szkoleń nauczycieli wychowania komunikacyjnego oraz szkoleń dzieci i młodzieży, a także promocja BRD,
Opiniowanie i współpraca z organizacjami i instytucjami w zakresie oznakowania dróg i ulic, stanu dróg oraz niebezpiecznych miejsc w ruchu drogowym.
Doskonalenie i rozwój systemu zarządzania jakością.
CELE REALIZOWANE SĄ POPRZEZ
Rzetelną i efektywną obsługę kandydatów na kierowców i kierowców w sprawach dotyczących egzaminowania, szkolenia oraz promocji i poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego,
Bezstronną i rzetelną ocenę egzaminowanych kandydatów na kierowców i kierowców oraz egzekwowanie wymaganego prawem poziomu wiedzy i umiejętności praktycznych,
Zatrudnianie kadry egzaminacyjnej i administracyjnej o wysokich kwalifikacjach zawodowych, moralnych i o odpowiednich predyspozycjach psycho-fizycznych,
Ciągłe podnoszenie kwalifikacji personelu, zarówno merytorycznych jak i umiejętności reagowania wobec skrajnie różnych postaw i zachowań osób zgłaszających się do Ośrodka,
Zapewnienie dobrego wrażenia z pobytu w Ośrodku dzięki uprzejmej obsłudze, przestrzeganiu prawa, utrzymaniu czystości i porządku,
Kształtowanie postaw zaangażowania pracowników i poczucia odpowiedzialności za wizerunek Ośrodka,
Utrzymanie w stałej gotowości i wysokiej jakości sprzętu egzaminacyjnego, obiektów, infrastruktury, pojazdów egzaminacyjnych i urządzeń uzupełniających.